1. Plati.bg – Общи условия за предоставяне на услуга
1.1. Настоящите общи условия („Общи Условия“) представляват договор между потребителя („Вие“ или „Потребителя“) “СИРМА АЙ СИ ЕС” АД с ЕИК.203940550 със седалище и адрес на упралвние в гр. София бул. „Цариградско шосе“ 135 („plati.bg” или „Доставчикът“) за предоставяне на услугите („Услугите“) на plati.bg така, както това е описано в настоящите Общи Условия.
1.2. Всеки Потребител следва да се е запознал със съдържанието и смисъла на настоящите Общи Условия преди да използва Услугите. Съветваме Ви да запазите копие от настоящите Общи Условия (в корекцията, която е била в сила тогава, когато Вие сте използвали Услугите) на лесно за ползване от Вас място. Настоящите Общи Условия са налични и на сайта на plati.bg в модул www.plati.bg/GTC, като Доставчикът публикува своевременно всички корекции в Общите Условия на сайта си – www.plati.bg („Сайта“) така, че Потребителят да има на разположение най-актуалната версия на тези Общи Условия във всеки един момент.
2. Как работят нашите Услуги
2.1. Нашите Услуги позволяват на Потребителя да прави автоматизирани плащания в реално време по текущи задължения към застрахователи с настъпил падеж след получаване на уведомление (онлайн проформа или дебитно писмо) по избран от Потребителя начин (SMS към телефонен номер, email съобщение). Потребителят може да извърши плащане онлайн чрез своята кредитна и/или дебитна карта на виртуален ПОС-терминал (собственост и менажиран от застрахователния брокер), като за това предоставя данните от своята кредитна и/или дебитна карта (номер, имена, дата на валидност и CVV код) на банката предоставяща виртуалния ПОС терминал.
2.2. За да осъществи плащането на задължение към застрахователния брокер с настъпил падеж Потребителят трябва:
(a) Да получи известое за падеж чрез електронна дебит нота от застрахователния брокер. След това ще бъде пренасозен към под-домейн на plati.bg (example.plati.bg) за да извърши плащане към застрахователния брокер. След това Потребителят ще бъде автоматично пренасочен към виртуалния ПОС – терминал на застрахователния брокер
(b) Да предостави данните от избрания метод за плащане – дебитна и/или кредитна карта. За целта за всяка отделна трансакция (всяко отделно плащане) Потребителят следва да предостави информация за номера на дебитната или кредитна карта, имена, дата на валидност и CVV код, както и да даде изрично съгласие за предоставянето на така описаните лични данни и ползването на Услугите. Веднъж дадено, съгласието за оторизиране на плащането не може да бъде оттеглено.
(d) Банката предотсавяща ПОС терминала прави незабавна атоматизирана проверка за съответствие и изправност на предоставената от Вас информация. Ако проверката премине успешно, се инициира прехвърлянето на парични средства по сметката на застрахователния брокер в номинираната oт него банкова сметка.
(e) След успешнто изпълнение на трансакцията plati.bg ще:
(i) Ви изпрати потвърждение за успешното изпълнение на трансакцията, освен ако не е налице основание за отказ от изпълнението на същата така, както това е описано в настоящите Общи Условия;
(ii) Ви прехвърлим обратно в страницата на застрахователния брокер за проверка на платената електронна дебит нота.
3. Кога можем да откажем предоставянето на Услугите:
3.1. Имаме право да откажем предоставянето на Услугите на Потребители, ако:
(a) информацията, предоставена от Потребителя е непълна или некоректна;
(b) не получим съгласието на Потребителя за използването на Услугите;
(c) сме задължени да го направим в изпълнение на законодателни и/или други регулаторни разпоредби;
(d) считаме обективно, че трансакцията не може да бъде изпълнена. Например, ако получим информция за недостатъчна наличност по избрания от Потребителя метод за плащане;
(e) имаме основания да вярваме, че с изпълнението на трансакцията се осъществява състав на измама или друго незаконосъобразно действие и/или бездействие.
(f) имаме основания да вярваме, че Потребителят не е титулованият притежател на платежното средство и няма право да се разпорежда със средствата, налични в него.
4. Ограничение на отговорността
4.1. Ако трансакцията не е била оторизирана от Вас или ако плащането е извършено неправилно, Потребителят трябва възможно най-скоро да се свържете с представител на застрахователния брокер от който е получил покана за плащане на задължение чрез дебит нота, както и с издателят на платежното средство, от което е извършено плащането.
5. Временно преустановяване на услугата
Plati.bg си запазва правото да преустанови предоставнето на Услугите по всяко време за разрешаване на технически проблеми и/или за актуализирането им, както и за да ги приведе в съответствие с промените в приложимото законодателство.
6. Такси
Избраното от Потребителя платежно средство и/или избраната от застрахователя банка биха могли да Ви начисляват такси за усугите, предоставяни от тях. Plati.bg не носи отговорност за тези такси и начина по който трети страни предоставят и/или администрират услугите си.
7. Вашите данни
7.1. За да предостави Услугите, plati.bg събира и обработва данни, свързани с Потребителя, а именно: неговата самоличност, име и данни за платежния метод (дебитна и/или кредитна карта и др.), които се използват единствено и само за целите на изпълнение на оторизираните трансакции. С приемането на настоящите Общи Условия Потребителят изрично се съгласява plati.bg да осъществява достъп, обработва и запазва всички данни, необходими за предоставяне на Услугите всеки път, когато ги използвате.
7.2. Потребителят има право да оттегли даденото в предходния член съгласие по всяко време, като в този случай plati.bg ще преустанови използването на предоставените от Потребителя лични данни. Въпреки това plati.bg си запазва правото да предоставя съхранените лични данни на Потребителя на регулаторни или правораздавателни органи в предвидените от законодателството случаи (действия свързани с установяване и преустановяване на пране на пари, спонсориране на терористични организации и др.).
7.3. Обработката на данните на Потребителя се осъществява в съответствие с Политиката за защита на лични данни на plati.bg. Съветваме Потребителите да разпечатат и съхраняват копие от Политиката за защита на лични данни на plati.bg заедно с тези Общи Условия.
8. Промени в начина, по който се предоставят Услугите. Промени по настоящите Общи Условия.
Plati.bg си запазва правото да променя начина, реда и условията, по който предоставя Услугите, като това би могло да доведе и до промяна в настоящите Общи Условия.
9. Комуникация с Потребителя
9.1. Plati.bg комуникира с Потребителите винаги на български език. Всяка друга езикова версия на съобщенията, изпратени от plati.bg е само за удобство, като предимство пред чуждоезиковите версии ще има винаги тази на български език.
9.2. Освен по предоставената от Потребителя електронна поща, plati.bg може да се свърже с Потребителя чрез писмо, по телефон или чрез SMS - където е подходящо. Всяко съобщение или известие, изпратено по пощата, ще се счита за получено три дни от датата на изпращане за български пощи или в рамките на пет дни след изпращане за международна поща. Всяко съобщение или известие, изпратено чрез SMS или електронна поща, ще се счита за получено в същия ден.
10. Оплаквания
Всички оплаквания относно plati.bg или Услугите, трябва да бъдат адресирани до plati.bg и изпратени на горепосочения адрес.
11. Допълнителни разпоредби
11.1. Настоящите Общи Условия се уреждат и тълкуват в съответствие със законите на Република България. Всеки спор съгласно настоящите Общи Условия или свързани по какъвто и да е начин с Услугата следва да бъдат отнесени до компетентния българск съд.
11.2. Ако някоя част от настоящите Общи Условия бъде установена от компетентен съд за незаконосъобразна или неприложима, тогава тази част ще бъде отделена от останалата част от Общите Условия, които ще продължат да бъдат валидни и изпълними в максималната степен, разрешена от приложимото законосателство.
12. Непреодолима сила
Plati.bg не носи отговорност за загуби или щети (включително, но не само и пропуснати ползи), понесени от Потребителя или трета страна в резултат на невъзможност или забавяне на предоставянето на Услугите, когато такава невъзможност или забавяне са причинени от събития и/или обстоятелства контрола на plati.bg
Обратно към начална страница